Case

Stöpler

Een nieuwe website voor deze gerenommeerde leverancier en kennispartner in medisch apparatuur.

Meer dan een eeuw aan ervaring

Al ruim honderd jaar is Stöpler een deskundige, betrouwbare en meedenkende partner voor onder meer ziekenhuizen en andere gezondheidszorginstellingen. Stöpler opereert in een dynamische, complexe medische markt waardoor het erg belangrijk is om voorop te blijven lopen. Het merk streeft naar een goede balans tussen enerzijds noodzakelijke technologische innovatie en anderzijds kostenbeheersing.

De nieuwe website stelt Stöpler in staat om nog beter haar verhaal en uitgebreide kennis te delen. In samenwerking met Departure is een heldere strategie opgezet. En met Breese en Fingerspitz hebben we samengewerkt voor content en online marketing. Overal is aan gedacht voor een optimaal eindresultaat.

Efficiënte product import en meertaligheid

Na de strategie en design fase, die is opgepakt in een Design Sprint, is het eindresultaat in 2 sprints en één nazorg sprint opgeleverd. De nieuwe website is meertalig opgezet (Nederlands en Frans) voor 3 verschillende domeinen (.nl, .be en .lu). Er is extra ruimte gegeven aan Stöpler’s stakeholders om de betreffende merken prominent te presenteren.

De nieuwe look & feel overal doorgevoerd. En het contact opnemen met productspecialisten is eenvoudiger geworden. Via een effectieve koppeling met het productsysteem vindt elke nacht een synchronisatie plaats, waardoor nieuwe producten direct in het systeem komen.

“De eerste reacties zijn binnen, alleen maar enthousiast! We hebben een eerste meeting met een leverancier gehad en een paar monden vielen letterlijk open, tof dus!”

- Jeroen Rabe (Stöpler 

 

Bijzondere fotografie maakt het plaatje compleet

Fingerspitz heeft de fotografie verzorgd voor de website van Stöpler. De huisstijl kleur blauw is prominent aanwezig in de foto’s van OK-omgeving, waarbij op de homepage Humaan de focus ligt op de mens. En naarmate je verder de site induikt (bijvoorbeeld naar de endoscopie-pagina) komt de focus steeds meer te liggen op techniek. Zo worden bezoekers, die verder komen in het bestelproces, steeds meer naar de producten van Stöpler toegetrokken.

Innoveren met Value Based Healtcare.

Stöpler is een mooi voorbeeld van een Digital Healthcare project. Binnen de Digital Healtcare is Value Based Healthcare een veel gehoorde term. Bij Value Based Healthcare draait het om een maximalisering van kosten efficiëntie en waarde voor de patiēnt.

Wij schrijven hier een handige whitepaper over: '' Big data en kunstmatige intelligentie zijn cruciaal in Value Based Healthcare -benutten dus! " Je ontvangt hem gratis en voor niets in je mailbox! Download hem nu.

Meer lezen over Health? Check onze speciale Healthpagina!

Bedankt!

Check je mail!

Download de Value Based Healtcare Whitepaper!