E-sites stopt

Breaking news

Afgelopen 23 december bestond E-sites precies 23 jaar. Een mooi moment voor een nieuw hoofdstuk:

We stoppen met E-sites.

 

Zo. Bam. Dat is eruit. Maar het boek gaat niet dicht, het is een nieuw hoofdstuk. We nemen geen afscheid. Niet van onze mensen, niet van onze projecten en niet van onze klanten. Het is alleen tijd voor een nieuw verhaal, een heldere visie. Waardoor volop nieuwe mogelijkheden ontstaan, voor medewerkers én klanten. Want onze ambities zijn groot. Met een scherpere visie en meer focus, zorgen we ervoor dat we ook de aankomende jaren bij de top van Nederland blijven horen.

Waarom dit besluit? 

In de afgelopen 23 jaar zijn we blijven innoveren om steeds weer nieuw succes te creëren. We zijn continu bezig geweest met het stimuleren van succesvolle diensten en het verbeteren ervan, door met de markt mee te bewegen. Mede hierdoor ontstonden nieuwe labels en is Handpicked agencies als groep ontstaan en gegroeid. We vonden het nu een goed moment om onze eigen dienstverlening aan te scherpen. Voor het continueren van uitdaging, doorontwikkeling en aansluiting bij de markt. We kozen voor meer focus en ruimte voor nieuw ondernemerschap. Om de ideologie van de specialistische Handpicked agencies kracht bij te zetten en onze waarde voor klanten te begunstigen.

Lancering 2 nieuwe agencies: Good News en Unlock

Na het overdenken van onze grootse ambities, onze grootste kracht en waar we voor willen staan, was een nieuwe weg de beste conclusie. Of beter gezegd: twee wegen. Een splitsing van onze club met gedreven en deskundige mensen. Er zit zoveel kennis, expertise, enthousiasme, motivatie en potentie. Die willen we nóg beter benutten, om doeltreffender aan te sluiten op de wensen en behoeften van klanten. Daarom gaat E-sites verder als twee nieuwe agencies: Good News (web) en Unlock (mobile). Dit betekent meer focus en meer voordeel voor klanten, vanuit specialistische kennis die verder gaat dan alleen technische kennis. En de beste aanpak, volledig aansluitend op het soort project.

Good News

Het team van Good News ontwikkelt digitale platformen met een expliciete focus op resultaat, door het behalen van concrete doelstellingen. IJzersterke weboplossingen bouwen is iets dat blijft. Het altijd meetbaar en aantoonbaar bijdragen aan doelstellingen en een nadrukkelijke focus op maatschappelijke projecten, zijn nieuw. De specialistische expertise die het team heeft opgebouwd in met name health en corporate recruitment blijft dit bureau graag benutten.

Unlock

Als full focus mobile agency richt Unlock zich volledig op apps, voor merken waarbij contact, service of verkoop via mobiel essentieel is. Het team staat klaar voor het bedenken, designen, ontwikkelen en succesvol maken van deze mobiele oplossingen; het volledige proces. Met ruime mobile ervaring, al vanaf het moment dat 16 jaar geleden de eerste smartphone op de markt kwam, claimt het bureau apps van de hoogste kwaliteit te garanderen. In het bijzonder is er veel ervaring opgedaan binnen de branches health, commerce, sports en mobility. En kenmerkend is ook de expertise in mobile connectivity; koppelingen met Bluetooth en toepassingen in Internet of Things (IoT).

Nieuwe aansturing 

Arthur Engel, managing director van voormalig E-sites blijft beide labels vanuit een meer inhoudelijke rol ondersteunen. Hij geeft voor de aansturing van de nieuwe agencies het stokje met veel vertrouwen door aan collega’s Chris van Persie (Good News) en Roy Niemantsverdriet (Unlock), die zich in de afgelopen jaren als drijvende krachten binnen de organisatie bewezen hebben. 

Good News en Unlock onderdeel Handpicked agencies

De nieuwe labels Good News en Unlock zijn net als E-sites voorheen was, onderdeel van Handpicked agencies.

Neem een kijkje!

Er is geïnvesteerd in mensen, kennis en techniek om onze belofte om klanten in de toekomst nog beter van dienst te zijn, waar te maken. Concreter dan ooit. Wil je er meer over weten? Je leest alles op de nieuwe websites!