
Opel en Feyenoord

Hoe hoog loopt de spanning op?
Meer bekendheid en betekenis van het hoofdsponsorschap, zo was de wens van Opel. Unieke acties, ultieme sportbeleving en meer aandacht voor de Hartstichting werden het antwoord. Wow! Wat een mooi traject samen met TDE.
Hoe spannend is een wedstrijd voor een Feyenoord-hart? Om aandacht te vragen voor de samenwerking tussen Opel, Feyenoord en de Hartstichting kregen 100 Feyenoord supporters een hartslagmeter om bij dé wedstrijd van het jaar: Feyenoord - Ajax. De Hartslag van het Legioen was live te volgen op FOX Sports en via opel.nl/voorhetleven.
Uiteraard ging dit niet vanzelf. We ontwikkelden een speciale Android app die het mogelijk maakte om bluetooth hartslagmeters te koppelen aan een smartphone. Vervolgens maakten we de data vanuit een centrale plek realtime beschikbaar voor de campagnesite en FOX Sports. Naast de technische ontwikkeling waren we verantwoordelijk voor de verspreiding van de activatie via de social media kanalen van Opel en Feyenoord: voorafgaand, tijdens de wedstrijd en na afloop.
Laat deze activatie en technische ontwikkeling - genomineerd voor een Dutch Interactive Award - Jouw hart sneller kloppen? Lees er alles over op de site van TDE.

Gerelateerde pagina's


AR en VR in 2021: trend wordt werkelijkheid

E-sites wint gouden Dutch Interactive Award met Happi Huid app

5 tips voor development teams om te beginnen met headless development

Continuous Integration & Continuous Delivery in de praktijk

Scrum voor development

Data: van verzamelen tot analyseren

Technieken combineren voor de beste digitale oplossing op maat

Hoe een roadmap bijdraagt aan jouw succes

Update IOS 14 gepresenteerd tijdens WWDC

Nieuwe merkidentiteit voor E-sites; meer trots

Hoe Flutter ons parkeerprobleem op gaat lossen

E-sites met Happi Huid genomineerd voor een DIA!

BeeSafe app klaar voor gebruik!

E-sites ontwikkelt ‘anderhalvemeter-samenleving’-app voor op kantoor

E-sites lanceert Stoplicht app voor de zorg

E-sites #1 in Emerce 100
